خونه ی کارینا ایناD:

هایD:

بیاین آشنا شیم

 

 

 

-میشه یکی برام قالب بزنه؟🌚😂

  • خود کاریناD:

نظرات  (۶)

هایی

پاسخ:
هاای
آشنا شیم؟D:

اره حتما

تاتا 13 خوش بختم کارینا شی ^^

پاسخ:
کارینا 14 خوش گیلیی*-*
از خودت بگو:>

 

 

امممم کیپاپر و مولتی فنم.... و کی درامر ..... روحیه ی بسیاررر لطیفی دارم و زود گریم میگیره... یک سال دیرتر رفتم مدرسه ....دوستای زیادی ندارم.... دوستای حضوریم بهم میگن خرش صورتیه مهربون (خیلی لقب کیوتیه ) و کل بیانیون هی به من میگن کیوت در حالی ک نیستم 

 سوالی داشتی در خدمتمممممممممم تو هم از خودت بگ. کارینا شییی

پاسخ:
باح بااح
منم کیپاپر و کیدرمرم
منی که حدود دو ساله گریه نکردم:🗿
من یه سال زود رفتم..
سنیتنبیتنبسیتبن کیوتتتت
:>
خب من کارینامD:
هفتمم
یه خواهر کوچیکتر دارم..
enfp امD:
همین

 

خوش کاریناا

پاسخ:
خوش تر:>

سلام خود کارینا😂😃

پاسخ:
سلام به روی ماهت.

هایی کارینا ♡

جانان

۱۴

پاسخ:
کارینا 14 ENFP خوشبختمD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی